تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

امام جمعه زنجان: عفو بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر نشان از اقتدار نظام است 

حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب، پیامی روشن برای جهانیان از اقتدار و بالندگی نظام جمهوری اسلامی داشت.
کد خبر: ۵۷۹۸۸

امام جمعه زنجان: عفو بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر نشان از اقتدار نظام است 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: عفو عطوفانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب نسبت به بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر یک قدرت نمایی بود و حاکی از اقتدار نظام است.

 حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان به سفر رییس جمهور به چین اشاره کرد و افزود: این سفر که به دعوت رسمی طرف چینی بود در زمان مناسبی انجام شد چون دشمنان چند ماه تبلیغات زیادی علیه اقتدار نظام انجام داده بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۲۲ بهمن نقطه عطف انقلاب اسلامی است، افزود: حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب، پیامی روشن برای جهانیان از اقتدار و بالندگی نظام جمهوری اسلامی داشت.

خاتمی ادامه داد: دشمنان مدعی بودند که جمهوری اسلامی از پا در می آید ولی مردم با حضور در صحنه نشان دادند که خودشان صاحب انقلاب هستند.

امام جمعه زنجان اظهار کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تجلی امامت با حضور امت در صحنه رقم خود و مردم حمایت کامل خود را از نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز اشاره کرد و گفت: این قیام نقشی تعیین کننده در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب پرچم آزادی ایران دست تبریزی ها است و این افتخاری برای منطقه آذربایجان است.

حجت الاسلام خاتمی به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدای قشر روحانی ۴۰ برابر صنوف و اقشار دیگر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مبعث رسول اکرم(ص) بزرگترین و شریفترین عید برای جهان بشریت و مسلمانان است، اظهار کرد: خداوند در قرآن بالاترین نعمت را بعثت پیامبر اسلام معرفی کرده است.

خاتمی با بیان اینکه پیامبر اسلام و ائمه معصومین تجسم صراط مستقیم هستند، افزود: هدف غایی و نهایی بعثت پیامبر اکرم (ص)، انسان سازی، تعالی و تربیت است و خوشبختی و رستگاری واقعی انسان ها نیز با گام نهادن در صراط مستقیم میسر می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز